Handelsbetingelser

Roskilde Gymnastikforening

Cvr: 22583514

Kontingenter:

Kontingentpriserne på hjemmesiden, er de gældende. Der tages forbehold for trykfejl. Alle priser i danske kroner.

Vi forbeholder os ret til at ændre kontingenterne uden varsel.

Kontingentet tilbagebetales ikke med baggrund i aflysninger uanset årsag. Dette gælder også aflysninger/nedlukning som følge af myndighedernes anbefalinger/retningslinjer.

Betaling:

Du kan kun tilmelde dig på hold ved forudbetaling, der kan foregå på følgende måder:

Dankort og Visa Dankort samt via Mobilepay efter særlig aftale.

Ved betaling med Dankort og Visa Dankort skal du benytte følgende:

Når du benytter betalingskort, f.eks. Dankort, sendes de indtastede kortdata direkte fra dig til QuickPay i krypteret form, dvs. det er kun QuickPay, der kan læse dine kortdata. Zakobo og foreningen kan ikke.

Beløbet for indmeldelsen trækkes først den dag, du er registreret på holdet.

Der kan aldrig trækkes et større beløb, end du har godkendt ved indmeldelsen.

Ved eventuel ratebetaling skal det fulde kontingentbeløb betales. Ved ratebetaling trækkes 2. rate automatisk

Lukning af hold:

Vi forbeholder os retten til at lukke hold, ved for få tilmeldinger.

Fortrydelsesret:

Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret på dit køb.

For at fortryde en indmeldelse, kan du afmelde holdet ved at sende en mail til kontoret på kontakt@roskildegf.dk med en kort begrundelse herfor.

Fortrydes indmeldelsen indenfor 14 dage efter 1. træningsgang, tilbageføres kontingentet til det anvendte betalingskort.

Hvis du i løbet af sæsonen, ønsker at afmelde dig selv eller dit barn, skal du ligeledes kontakte kontoret på kontakt@roskildegf.dk. Kontingentet refunderes ikke.

Registrering:

For at indgå en aftale med foreningen om indmeldelse på et hold, skal du lade dig registrere med personlige oplysninger. Den foretagne registrering sikrer, at foreningen har de oplysninger, der er nødvendige for træner, leder samt til kommunen. De personlige oplysninger videregives ikke til 3. mand og benyttes ikke til udsendelse af uopfordret reklamemateriale.

Foreningen forbeholder sig ret til uden varsel at ændre/opdatere ovenstående regler/betingelser.

Roskilde Gymnastikforening